Flykten från vårt 2000-tal

torsdag, maj 26, 2005

Ja vad skall man säga? Frågan är om ord räcker till för den skönhet som spreds under kvällen. Skulle vilja tacka alla som tagit sig tid att klä upp sig för kanske sitt livs näst, (eller för de som tänkt gifta sig mer än en gång) tredje, bästa kväll. Visst, svart på vitt i all ära, men skönheten. Skönheten, den stod ni damer för.



Se bara här. Visst, de två mest stiliga herrarna jag sett i mitt liv ramar in fotot men innanför den ramen står våren i full blom. Och det är de allra vackraste blommor som fångats på kort. Skönhet må komma innifrån, men ni gör bra ifrån er att pressa ut den.


Okej, för er som fortfarande tvivlar(?) på vilka som lyste upp balen kommer här lite jämförande foton:






Och:








En gång till:


(Jag vet, förlåt, det skulle vara en respektabel tillställning, jag lägger all skuld på kameramannen i det här fallet, han lyckades fånga ett av mina värsta ögonblick under kvällen)



Dessutom vi hade en del fina par också. Där vi herrar benådades med ert sällskap.






(Hade jag varit mer självgod hade jag slängt upp åtskilliga foton på mig och hanna, har ju ett par tusen att plocka ifrån. Alla från olika vinklar sånär på någon grad.)

Mycket mer ord kan jag nog inte uttrycka förutom att jag innerligt hoppas att alla inte sprids med vinden nu. Det är inte en sådan student jag önskar, då hade jag hellre varit utan. Vi alla är menade att vara tillsammans, annars hade vi knappast haft så kul som vi har, och har haft.

(Ludde, jag har hört rykten om att du ska ha lite fina foton från gräsmattan... Skicka!)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skylla på kameramannen är ju också en variant. Men vi vet ju alla att fotograferingsobjektet inte var vid det sinnesfulla tillstånd man kan begära på respektabla tillställningar av den kalibern.

21:42  
Blogger - johan said...

Jo, anonymous själv ser ju ut att kunna bedömma situationen på ett objektivt och rättvist (läs: nyktert) sätt.

13:39  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»

14:57  

Skicka en kommentar

<< Home